perjantai 12. joulukuuta 2014

Silkkipainantaa askartelumassaan - Polymer Clay Silk Screen Technique





Hei vaan taas,


Ihan ensiksi pitää sanoa, että en meinanut uskoa, kun ystäväni väitti, ettei hän tähän blogiin pysty jättämään kommenttia. No, kävin sitten tutkimassa ja aika oudot asetuksethan mulla tuntui olevan. Toivottavasti onnistuin korjaamaan asian. Samallapa siirsin itseni pois tyynen meren ajasta, vaikka siellä saattaisi ihan mukavat säät olla näihin aikoihin.
Vaikka kyllähän meikäläisen taidot tuntien on aina taivahainen ihme, jos edes jotain kuvia ja tekstiä olen tänne ylipäänsä saanut tehtyä.


Tässäpä siis esittelen vähän kokeilujani silkkipainotekniikalla. Ostin sarjan tarvikkeita Ihan kiva kaupasta.  Tähän olen niin kyllä ihastunut, että jatkoa seuraa. Nyt olen vain testaillut vanhoja tekniikoita ja uusia välineitä (jopa kaikenlaisia kimallusaineita olen kaivellut varastoistani ja ostanut uusiakin).

Nyt täytyy vain rauhoittua tekemään yhtä asiaa kerrallaan, että saisi jotain kunnollista aikaiseksi.
Olen jopa tehnyt muutamia joulukortteja, mutta älkää peljästykö, en siitä aiheesta laita kuvia näytille.
Mukava joulun odotusta!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti